13 באוגוסט 2010

[הודעת מערכת] 13.8.10.

אז מה שלומכם..



אז כמו ששמתם לב בשבוע-שבועיים האחרונים, חזרנו (אחרי שנתיים של כלום) במתכונת משופרת.
עם הדגש להכניס את ישראל לעידן הבלוגים, באיחור אופנתי.
אם עד עכשיו לא הבנתם, כל הדברים שאני זורק כאן, עוברים סלקציה.
אני בוחר את מי אני רוצה לדחוף, את מי אני רוצה להכיר לכם.
משתדל להביא לכם שיט שאני מרגיש, בצורה יומיומית.
חבר'ה ישראלים שמוצאים את עצמם כאן, כנראה ש"עושים את זה נכון" (c)כהן את מושון.

shak הצטרף לצוות הכותבים, תבדקו את הפוסטים שלו.. תצפו לעוד, כי המניאק רעב לכתוב לכם.
עדיין מחפשים עוד כותבים עם ראש על הכתפיים, ואוזניים שקולטות איכות.
בא לכם לקחת חלק? djigalk@gmail.com או http://www.facebook.com/iklebanov

אתם חבר'ה שיוצרים היפ-הופ שיט ועושים את זה נכון?
מכירים חבר'ה שיוצרים היפ-הופ שיט, עושים את זה נכון, ובא לכם לדחוף ת'שיט שלהם?
holla at me באותן כתובות.

אתם חופשיים להגיב במערכת התגובות, כל תגובה מבורכת.
בתור בלוגר, אין כמו מוני תגובות שלא מראים "0", כדי להרגיש מוערך.
אז תראו קצת אהבה, ותגיבו לפוסטים השונים, וגם בצ'אט בוקס שנמצא ב"איזור הכתום".

ל99.9% מהפוסטים, יש קישורים להורדה בתוך [ ] (סוגריים מרובעים), אם עד עכשיו לא שמתם לב.
במידה והנגן בפוסט לא עובד, או שהקישורים להורדה לא עובדים.. זרקו מילה על זה בצ'אט בוקס, ואני אדאג להעלות את הקבצים מחדש.



נ.ב.
http://thecrackspotv2.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
"Israel isREAL
הבלוג הזה הוא של בחור בשם יגאל ויש בו הכל, סיקורים לאלבומים, המלצות לשירים ומה לא.
הבן אדם לקח הפסקה מאוד ארוכה מהבלוגינג שיט אבל חזר לפרסם לא מזמן ומפציץ מאז."
nuff respect, ל[the crackspot].
הבחור שמנהל ת'שיט שם, עושה את שלו בגדול.
alladat good 90s vibes, סיקורים, הורדות וכו'.
פותח בפני הצעירים עולמות של בום באפ שלא הכירו.
'keep on grindin..
וגם כבוד לשאר הבלוגים שהוא זרק שם.

4 תגובות:

F.A.T AKA FATPimP אמר/ה...

One Love!

Sagie אמר/ה...

הייתי מת לקחחת חלק מסצנת הבלוגים בארץ ולקדם אותה.. במיוחד בבלוג היפ הופ שכזה..
אבל היי.. אני עצלן פחד.. כנראה הבנדאם הכי עצלן שתכירו..
ולמזלי יש אנשים כמו יגאל פה שיעשה אחלה של עבודה..
תמשיך/כו ככה.
בכל מקרה אני אשוטט לי פה בין הבסיס לבית.
One.

Crooked Kid אמר/ה...

שגיא, אתה יודע..
i could always use another writer.
אין דדליינים, אין מחויבות..

Sagie אמר/ה...

למה לא.
אני אתן מה שיש לי, בכל מקרה יש לי יותר מדי זמן פנוי בבסיס..
אני אצור איתך קשר בפרטי ונדבר.

הוסף רשומת תגובה