29 באוגוסט 2010

[חם מהביצה] "תמיד יכול לברוח" של Dj High & Yo-Yo.

תמיד אפשר לברוח, לא תמיד אפשר להתחבא, אבל תמיד קרוקד קיד יציק לי ב"מה עם איזה פוסט?"..



You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.

בכל מקרה, אותם צמד רעים המופיעים בטראק הנ"ל (Dj High ו-Yo-Yo) כבר חברים משכבר הימים.. ואפילו היו 2/3 מההרכב הרמלאי C-Style, לתקופה לא קצרה. חוץ מהרבה זכרונות אני מניח שנשארו להם מאותה תקופה, נשארו כמה דפים במגירה. כאשר השניים החליטו שזה הזמן לנקות מהם את האבק, או לחלופין, את המחיקות. high לקח תחת חסותו את הפקת השיר, מהביט עד למיקס, והנה לכם התוצאה הסופית..
מיקס יחסית טוב (לאור העובדה שכל השיר הוקלט במיקרופון דינאמי), סקראצ'ים מיותרים, ביט מחוספס עם סימפול מצויין ותופים שנותנים בראש. ראפרים עם חיספוס שכנראה לא בא לידיי ביטוי בחלק מהמקומות (היו כמה שורות שלא הצלחתי להבין) אבל עם מעטפת אחת גדולה של-מסר. זוכרים את זה? כן הדבר הקיצ'י הזה, רק הפעם בשינוי עדרת, ועל זה יש לתת ח"ח, עם פיזמון שמתנגן טוב בראש וזה עובר יופי.
אהבתם? יש לכם בובל'ה של הורדה, לא אהבתם או רוצים לשמוע עוד? חכו, זאת לא המילה האחרונה. yo-yo עדיין שייך לאותם C-Style שהזכרתי בהתחלה אז תבדקו אותם (ממליץ על השיר "פאנן"). ובנוגע לDj High, אני רק יכול להגיד שהרבה הפקות/ראפים/סתם דברים מגניבים יגיעו אליכם לאוזן אוטוטו. ואם לא לאוזן אז סתם למסך המחשב, אז תכנסו זה מעלה את הצפיות.

עד הפוסט הבא (או עד שקרוקד יציק) אני בצפייה ישירה מחכה שיטען.
שלכם (בלי פתק החלפה), שאק.


הורד+שמע[usershare.net].

3 תגובות:

Crooked Kid אמר/ה...

מאור עם הווייב rhodes הענק בוורסים.. דילה שיט.

Daniel Liberty אמר/ה...

וואי שיר מפציץ.... איזה אווירה של חו"ל יש כאן, נגיעות של ג'אז ומה עוד אפשר לבקש... לחצתי על הליייייק!

Dondadon אמר/ה...

הביט הזה נשמע כל כך פיט רוק.. שיר מעולה

הוסף רשומת תגובה