13 בספטמבר 2010

[שוחד] Scheming של Slum Village.

posdnuos מ-דה לה סול (אחד הפייבוריט אמסיז שלי) ו-phife dawg מהטרייב מתארחים בעוד טיון של ה-native tongues ל2010.


You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.

..מי אמר שהתנועה מתה עם ההתפרקות של טרייב קולד קווסט. common עדיין זורק אלבומים, de la soul עדיין זורקים אלבומים, dres עדיין זורק אלבומים, q-tip עדיין זורק אלבומים, ו-slum village זורקים את אחד מאלבומי השנה עם villa manifesto LP, שיצא לא מזמן. אלבום שבו הם "חוזרים" לשלישייה המקורית (וזורקים לצד את elzhi, שרכב איתם מתחילת העשור הקודם, בצעד מרושע וקר): baatin - שחזר להקליט עם החבורה, ונפטר במהלך העבודה על האלבום, t3, ו-j dilla - שהיה המוח המניע של ההרכב, עזב אותם אחרי fantastic vol. 2 ונפטר ב06. ללא ספק אחד ההרכבים חסרי המזל בעולם, בכל ז'אנר שהוא. מרבית הישראלים שאני מכיר, לא מרגישים את SV, וזה חוסר מזל שלהם. יום אחד אני אולי גם אסביר "מה הקטע" איתם, באיזה פוסט על פנטסטיק 2.
young rj על עבודת ההפקה הלא פחות ממצוינת - אחד המפיקים לעקוב אחריהם בדור הנוכחי. הפיק את אחד הטראקים היותר טובים שיצאו ב09 - forever של דה לה סול מהמיקסטייפ שהם עשו לnike. אחראי על הרבה מהחומרים של הסלאם בשנים האחרונות, כחצי מהצמד br gunna, יחד עם black milk. האאוטרו של הטראק שמוגש במין spoken word, מזכיר טראקים של kanye west מהאלבומים הראשונים שלו. הייתי אומר שכל הטראק די מושפע מהסאונד שלו+התופים הדטרויטים שלא דופקים חשבון.
חוץ מrj שזרק 8 ביטים לפרוייקט, המניפסט כולל הפקות של hi-tek, supa dave west, khrysis, mr. porter, וכמובן איך אפשר בלי עוד ביטים של דילה, שטרם שוחררו. בגזרת האירוחים, מלבד פוס ופייף וכמה זמרי פזמונים אנונימיים, יש התארחות של little brother, ו-dwele - שמרגיש כמו בבית.


הורד+שמע[usershare.net].

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה