6 באוקטובר 2010

[חם מהביצה] "אוכל סרטים" של אורי שוחט.

אורי שוחט - אחד מהאנשים שיותר השפיעו על היפ הופ ישראלי, הוציא אלבום חדש-ישן (2005).

<a href="http://orishochat.bandcamp.com/track/--7">אל החוף by Ori Shochat</a>
"אוכל סרטים" נקרא כך, אני מניח, על שם השיחרור הראשון ממנו "סרטים". האלבום מורכב מ12 רצועות, שמורכבות הן עצמן מהפקות מסומפלות היישר מהאמפיסי 2000XL, וראפ שמעלה זכרונות מהרביעיה הפותחת - ההרכב הקודם של אורי. אם אתם אוהבים היפ הופ ישראלי בטעם של פעם, האלבום הזה בשבילכם. "שיר האלבום שלי", כמו שאני תמיד אוהב לבחור, הוא "אל החוף". נכון, שירי קיץ זה קצת נדוש, אבל עם סימפול זורם, ובתוספת קוואמי דה לה פוקס, יכול להיות רק ט-עים. אז עד הפעם הבאה שאני קופץ לביקור, תמשיכו לאכול סרטים, רק תשאירו במקרר אם נשאר.


הורד[bandcamp.com].
לחיצה קטנה על digital album, אפס דולר בהצעה, וקבלת קישור למייל.

1 תגובות:

Dondadon אמר/ה...

נראה נחמד. אבל ממה שיצא לי לשמוע השיר שהזכרת ממש לא נשמע ברמה של האחרים..

הוסף רשומת תגובה