23 בספטמבר 2008

[מומלץ] The Life Of Clutchy Hopkins של Clutchy Hopkins.

אלכס הוא אחד הכותבים המובחרים שלנו, כל כך מובחר שהוא כתב רק פוסט אחד מאז שפתחנו ת'חרא הזה.



You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.

בחור שעושה היפ הופ אינסטרומנטלי, לא ידוע עליו הרבה. ישנן שמועות שהבחור הוא קאט קאמיסט, ויש סיכוי שהוא פשוט Cluthcy Hopkins. אבל פה זה לא העניין, ואם תרצו הרחבה על הזהות, זה יוכל לבוא בפוסט אחר. כרגע המטרה שלי היא להמליץ על אלבום, אלבום שמצאתי די במקרה. יצא לי להחליט יום אחד שאני רוצה להזמין דיסק אנדרגראונד אמריקאי מהאינטרנט, לא בחרתי לעצמי מישהו מסויים, ובעיקר חיפשתי משהו שהעטיפה שלו תתפוס לי את העין. העטיפה של האלבום הזה? תפסה אותי מהרגע הראשון. כמובן שכמו העטיפה, כך גם היה עם האלבום, תפס לי ת'אוזניים והשאיר אותי מנותק מכל דבר אחר לזמן מה. מהרגע שהורדתי את האלבום ציפיתי להרבה, אולי כי הדברים שבמייספייס שלו תפסו אותי מהרגע הראשון. האלבום לא איכזב, ישנם אלבומים שחוץ מהסינגלים לא שווים כלום, ישנם אלבומים עם סינגלים יותר מדי פופיים וכל שאר הטראקים גדולים. אך אלבום זה לא נמצא לא זה ולא זה, זהו אלבום שיכול להעביר לך את הזמן בכיף, אלבום שיכול להרגיע אותך מכל הדברים שעברת ביום, בסופו של דבר זה פשוט אלבום טוב. אנשים שלא אוהבים קטעים אינסטרומנטליים, אתם כנראה לא תאהבו את זה. תנסו בכל מקרה, תמיד יש פעם ראשונה.
בסוף כמובן לא הזמנתי את הדיסק, אם יש למישהו מידע על חנות מוזיקה בארץ שיש בה את האלבום הוא מוזמן להפנות אותי אל החנות הזאת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה