23 בספטמבר 2008

[מומלץ] Us Vs. Them של The Chapter.

אלבום בכורה מבית היוצר של צמד יצירתי ומעניין מלאס וגאס, The Chapter.
השילוב הקלאסי בין דיג'יי/מפיק לאמסי, אבל עם טאצ'ים של להקה שלמה.

Verbal E מספק את המילים מרוממות הרוח, הפוליטיות, הביקורתיות ומלאות הנשמה.. וכל זה עם נוכחות, פלואו טוב, קול והגשה שמושכים אותך אליו, ויצירתיות.
3Sixty מספק את הסאונד המצוין והמינימליסטי, מושפע הרוטס, עם תופים חיים, שימוש כבד בקלידי רודס במלודיות פשוטות ויפות, באסליינים שמריצים ת'סאב סיבובים סביב המגרש, וכמעט שבלי סמפלים.

ההרכב עשה את הפריצה הגדולה שלו כאשר Questlove, מתופף ומפיק הרוטס, ויוזם האתר Okayplayer, נתן להם "לשרוף" באחד הטראקים באוסף שהאתר הוציא תחת שמו, בין שמות גדולים באנדרגראונד כמו Little Brother, Blackalicious, Hieroglyphics ועוד.Questlove גם בא לתת כבוד ומציג את ההרכב באינטרו של האלבום. כל האלבום נשמע כאילו אתה שם, כאילו הכל מבוצע על במה עם להקה, כשבעצם יש רק שני אנשים באולפן. כבוד גדול לזמרים שמעטרים כמה מהפזמונים ולא מקבלים קרדיט, הם חלק גדול מההתלהבות שלי מהאלבום הזה, שנשמע כאילו הרוטס המשיכו בכיוון של Things Fall Apart לתוך שנות ה2000. באלבום מתארח בודד שעונה לכינוי E-Dot, שלא מצליח לגנוב ת'פוקוס מVerbal E שסוחף לאורך 15 רצועות ולא נופל לרגע. ההרכב הוציא בשנה שעברה את אלבומו השני The Prewreckwizit וממשיך לדחוף לעבר אלבום שלישי. כנראה שלאס וגאס היא לא רק הימורים, פשע, ורצח טופאק.


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה