31 ביולי 2010

[חדשות] סלט 31.7.2010.

כמה דברים מהימים האחרונים..



kanye west הודיע בטוויטר שלו שהאלבום הבא כנראה לא ייקרא good ass job, ושהוא שוקל כרגע מספר כותרות אחרות. עוד מאז אלבום הבכורה שלו, קנייה דחף את הרעיון שהוא ישחרר סדרה של 4 אלבומים, ששמותיהם גם נותנים להם סדר מסוים. good ass job אמור היה להיות סוף התהליך שכלל את college dropout, late registration ו graduation.לפי יח"צ לקראת האלבום, אופן הלבוש, ואופן הדיבור המתחנף - בא למקומות עבודה ומציג מצגת, כאילו מנסה להתקבל.. עושה רושם שהקונספט ההתחלתי של האלבום עדיין נשמר. נשאר רק לקוות שנקבל את קנייה של 2 האלבומים הראשונים ולא את מה שקיבלנו אחריהם.


עושה רושם שelzhi מחוץ לslum village, חודשים ספורים לפני צאת האלבום האחרון של ההרכב villa manifesto lp.
כשנשאל ע"י מגזין XXL לגבי המצב בהרכב, טען שישנה סיבה לכך שלא שותף בקליפ האחרון לreunion 2, שישנה סיבה לכך שהוא לא מתראיין ומקדם את האלבום, ושהלייבל כרגע מוריד וורסים שלו מהפרוייקט שבדרך, ולא יוצר קשר עם הסוכן שלו.אלה לא הצרות הראשונות שפוקדות את הפרוייקט או ההרכב הדטרויטי. כאשר לפני כשנה, לאחר שחזר להרכב והחל להקליט עימו, נפטר אחד המייסדים baatin. כ3 שנים לאחר מותו של j dilla, שהיה מורה הדרך והראש המוזיקלי של אס.וי.אלזיי, אומנם לא משלושת המייסדים, היה חלק פעיל מ2001, וגורם עיקרי בהישרדות המותג כל השנים שאחרי העזיבה של דילה. בעיקר בשנים שאחרי העזיבה של baatin, בהן ההרכב היה צמד, אלזיי החזיק את הלפיד עם הסקילז הבלתי מעורערים שלו.


prolyfic, אחד ממפיקי הבית של lupe fiasco בעבר, טוען שהאלבום הבא של פיאסקו נדחה שוב ושוב כי "אין בו להיטים שהלייבל ירצה לדחוף". האמסי משיקאגו בתגובה נזף ב"חברו" ודחה את הטענות בנוגע לlasers.
השניים עבדו יחדיו בפעם האחרונה באלבום הבכורה של פיאסקו, food & liquor, שבעיני רבים, נחשב לקלאסיקה של הדור החדש. פרוליפיק תרם אז 3 ביטים, שעל אחד מהם, pressure היה שמו של הטראק, jay-z התארח.
3 שנים מאז האלבום האחרון, the cool, ולlasers עדיין אין תאריך יציאה, למרות שיצא כבר קליפ ראשון.


charles hamilton רשם עצמו למוסד פסיכיאטרי כשהוא מאשים את התעשייה במצבו.
..ועל כך נאמר, ברוך שפטרנו.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה