31 ביולי 2010

[בלעדי] "ללא כתובת" של P.T. Youth.

סינגלרשת חדש לקראת דברים גדולים יותר..


כשאומרים לי פתח תקווה והיפ הופ, ישראל והיפ הופ, קופצת תמיד אותה תמונה לראש. תמונה של ילדים שעושים כמה תנועות עם הידיים, לא מרגישים "כמו בבית" על ביטים, מוגבלים ל2 קונספטים ("שיר אגו" ו"שיר רגש" לפי הלקסיקון שלהם), וההשפעות שלהם הן חלק מיקרוסקופי ולא מייצג בתוך ספקטרום האמנים והזרמים שיש לז'אנר להציע (*סאונדמן, צליל של עט חפירה). בואו נודה בזה, כמות האמסיז אצלנו שהם היפ הופ "טהור", by the book, היא כמו טיפה בים של אנשים שמדברים מהר בצורה מונוטונית, על ביטים חסרי משקל. מסתבר שלפעמים 48 תיבות של מילים (3 וורסים, הסטנדרט) לא שוות תמונה.
כשחברו האחד לשני באירוע אופן מייק מקומי שלא נציין את שמו, הנערים מפתח תקווה (16-17) ידעו שכל מה שהם רוצים זה לחבור לטיפה ההיא. זה מה שהשפעות כמו pete rock & cl smooth, notorious big, wu-tang clan (*פוס [PAUSE אחרי עיברות?!], אני פשוט גרופי של פיט רוק וסי אל סמות'.), ושאר - לדברם - "ניינטיז שיט", עושות לאמביציות המוזיקליות שלך.
להיות פייר איתכם, החבר'ה האלה כנראה שלא היו מגיעים לאוזן שלי, אם לא היו סביבם 2 אנשים שאני מאוד מעריך. האחד הוא אלכס בארג, שעובד איתם צמוד, והיה גם הציפור שלחשה לי עליהם, כמו על עוד כמה אנשים שאני מקווה שימצאו את עצמם כאן בעתיד. השני הוא מאור חי (dj high במחוזות מסוימים), שחובר אל ההרכב בep שהם עומדים לשחרר, והולך לשמש כמפיק/אמסי (דברים מפוצצים באחראיות).
ללא כתובת הוא סינגל בכורה מהשניים (שהופכים לשלושה מהר אחריו), ובשל העובדה שהוא לא מוצא עצמו בפרוייקט שבדרך, אפשר לתייג אותו כמעין הצהרת כוונות. הוא שונה מאוד מהחומרים עם דיג'יי היי, אך מייצג באותה מידה את השאיפות של פי.תי. יות'. הדגש בטראק הזה הוא האמסיז ללא שום צל של ספק, מין תקיעת יתד ותצוגת סקילז. הם נשמעים רעבים, חדים, ובשלים לעשות את הצעד שלהם קדימה. אמיר שכטר אחראי על הביט, שלמרות שהוא ממש לא בכוס התה שלי (הביט הנוכחי), הוא עושה את העבודה שלו ללא ספק, בכך שהוא תואם למה שהאמסיז מנסים להעביר ולאגרסיות שלהם. אפילו dj funkay fish מביא בסקראצ'ים, פנאן.
בהחלט יש למה לצפות..

לטראק עצמו מתווספת גם האקפלה שלו, אז אחיי הביטמייקרים, צאו מהמערות ולעבודה.


קישורים להורדה:
http://www.limelinx.com/files/dc57dff78231018c809e0b0d7e3f48c9
http://mock.usershare.net/bo7vkkpgstjo

3 תגובות:

Crooked Kid אמר/ה...

..עובד על רמיקס.. נראה מה ייצא מזה.

כתלום אמר/ה...

אחי ,אני תונסאי , איך אני אמור להיכנס לכוס תה?
אהבתי את הכתבה . תנו בראש אחים

Crooked Kid אמר/ה...

בקלות אחי..
http://3.bp.blogspot.com/_9cS1xh4GAB8/Sp54r9ezjqI/AAAAAAAADSA/O8sM-5AcNes/s320/world_largest_tea_cup_record.jpg

הוסף רשומת תגובה