11 ביולי 2011

[חם מהביצה] ה-EP של אבירי השולחן העגול.

שיט חינמי שהם הפילו ביום העצמאות..



You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.
האבירים הם 3 חבר'ה (אמסי אייטולה, סוונסון ו-42 שגב) תל-אביביים עם מוסר עבודה שנוי במחלוקת - כבר 3-4 שנים שאני (ואני לא היחיד) מחכה שההייפ סביבם יתורגם לאלבום חדש. האיפי שהם שחררו דרך עמוד הפייסבוק שלהם, שחבריו כבר איבדו סבלנות מלחכות למשהו, מלא בטראקים שרובם כבר הושמעו אינסוף פעמים, והיו כבר זמן רב בעמודים השונים של החבורה. הם מייצגים את הדור הישן של חופרי התקליטים, כמו קאט כמיסט והקולגות לאסכולה הזאת, ועושים שיט שאתה אומר לעצמך "איפה לעזעזל הם מצאו ת'שיט הזה". אל הטיונז הצבעוניים מתלווים ראפים שנונים, שגורים ברפרנסים לדברים שכל ישראלי גדל עליהם או חווה. זהו לא אלבום, בצורה שמדובר באוסף לא מגובש של חומרים שנאספו (כמו ביט מתוך הבאטלים בקרוקדלאבז, שגם לי יצא להשתתף בהם). זהו מיקסטייפ לכל דבר, שמשדר פוטנציאל, יותר מאשר משהו שמשדר "הגענו". מי שמחפש את הקשר לסצינה, ימצא כאן אורחים כמו סגול 59 ב"בת 60", שבו הם מראים לסאב מאיפה הדג משתין, ונצ'י נץ' שבא לסגור חשבון באאוטרו. מסמר הערב הוא הרמיקס המצוין של run beats ל-slow tune (שמתנגן לכם ברקע כרגע) - ביטמייקר נדיר בנוף חסר הווייב של ישראל.


הורד[multiupload.com].
האבירים בפייסבוק[כאן].

2 תגובות:

F.A.T AKA FATPimP אמר/ה...

סיקרנת אותי..אני אנסה את זה.

Crooked Kid אמר/ה...

וגזר הדין שך הוא..

הוסף רשומת תגובה