23 בספטמבר 2008

[מומלץ] Here To There של Dj Spinna.

אלבום קומפילציית "מפיק מארח אנשים" מבית היוצר של Dj Spinna.

ספינה, או בשמו האמיתי, ווינסנט וויליאמס, הוא מפיק ודיג'יי אנדרגראונד ניו-יורקי שבנה לעצמו שם מסוף שנות ה90 עם ההרכב Jigmastas, עם הפקות באלבומים הראשונים של J-Live, עם הPolyrhythm Addicts ועם הפקות רנדומליות במיקסטייפים של Rawkus Records בתקופת השיא של הלייבל.

Here To There מ2003, הוא סלט של צלילים עתידניים, סמפלים ייחודיים, תופים בועטים, מלודיות רודס רגועות ונעימות, באסליינים חזקים, ומבצעים טובים.
יש באלבום הזה הכל מהכל, היפ הופ לפי הספר, ג'אז "חלקלק", פאנק, ניאו-סול, לאונג', דאנס ומה לא.
את החלק ההיפ הופי של האלבום מכסות Apany B Fly Emcee ו Jean Grae, לצד כל מיני אמסיז לא מוכרים מי יודע מה, שלא הורסים ת'הנאה מההפקות המעולות של ספינה.
סוללת הזמרים באלבום כוללת את Vinia Mojica ששיתפה בעבר פעולה עם שמות כמו דה לה סול, בלאקסטאר, טרייב קולד קווסט, קומון ועוד. מי שלא מסתפק באלבום הזה.. יוכל למצוא חומרים לא פחות טובים באלבום השני שלו Intergalactic Soul מ2006, שהוא יותר ניאו-סול, ופחות היפ הופ (2 שירים בלבד אם הזיכרון שלי לא מטעה אותי, בהם יש אמסיז, באחד מהם פונטה מליטל בראדר).
ולסאונד יותר הארדקורי של ספינה, תמיד אפשר ללכת לאלבום האחרון של Polyrhythm Addicts שיצא בשנה שעברה. 16 רצועות של צ'ילאאוט טוב שהרבה מאיתנו צריכים ב"מירוץ העכברים" הזה שאנו חיים בו.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה